Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Braf Network-Skyliner(Ταχείες Μεταφορές)

Ας κάνουμε ένα ταξιδάκι στο ''μαγικό κόσμο'' των μεταφορών στην Ελλάδα που δύστυχος είναι πολλά χρόνια πίσω λόγω νοοτροπίας και υποδομών και όταν λέω υποδομών και νοοτροπίας .Που ξεκινάει από τα σχολεία και από το σπίτι και την κοινωνία.(Παράδειγμα 1) Στην επαρχία το δίκτυο σιδηροδρόμων είναι πολλά χρόνια πίσω δηλαδή το δίκτυο σε μερικές περιοχές της Ελλάδας είναι απαράδεκτο σε σημείο που η γραμμές να είναι κακό συντηρημένες και ότι φανταστείτε ότι περνούν τα τρένα από επάνω και η κατασκευή του Ελληνικού Σιδηροδρόμου έγιναν πριν από 60 χρόνια και με πρόχειρη σε ένα σημείο κατασκευή και όχι με την προβλεπόμενη Ευρωπαϊκή Νομοθεσία αλλά και με την Ελληνική ο ΕΡΓΟΣΕ και να μην έχει την στήριξη της Ελληνικής Κυβέρνησης αλλά και της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και η οικονομική υποστήριξη μόλις το 30 με 60 % το πολύ λόγω παράνομων περικοπών με αποτέλεσμα να μην έχουν σιδηροδρομική σύνδεση (ηλεκτροκίνηση) η πόλεις μεταξύ τους στην ασφαλή μεταφορά αγαθών που κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ και η μεταφορά σε επιβατικού κοινού άθλια και με αμαξοστοιχίες σε τριτοκοσμικό επίπεδο λόγω συχνών βλαβών και μη σωστής επισκευής τους αλλά και ο ορεινός όγκος όπου η άνθρωποι δεν έχουν μετακίνηση να πάνε στης δουλείες τους αλλά και στης πόλεις αφού ορισμένη νομοί της Ελλάδας δεν έχουν σιδηροδρομική σύνδεση και να μην έχουν τουριστική προβολή όλοι ο νομοί λόγω μεταφορών ακόμα και λεγόμενες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας δεν έχουν σιδηροδρομική επαφή μεταξύ τους λόγω υποδομής και ενημέρωσης και μέριμνας σε αυτό το θέμα η Έλληνες πολίτες αξίζουν να έχουν Τρένα με ασφάλεια και έλεγχο των σιδηροδρομικών δικτύων. Έλεγχο των εμπορικών αμαξοστοιχιών ποιες είναι που πάνε και ποιοι χρηματοδότησαν της μετακινήσεις και το περιεχόμενο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΠΡΑΦ-ΒΥΖΑΝΤΙΟ-ΔΥΝΑΣΤΕΙΕΣ- ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ: Άλωση της Κωνσταντινούπολης (1204) από τους Σταυροφόρους

Η Σκοτεινή πλευρά του Βυζαντίου με τον ύποπτο ρόλο των ''Ελληνικών Δυναστειών' 1) Η Δυναστεία με την ποιο σκοτεινή καταγωγή και ...